mothers giving infants solid food too early 130325
| |

Πως να μεγαλώσουμε ένα έξυπνο και δραστήριο βρέφος

Σίγουρα το μωρό σας είναι πολύ μικρό για να πάει σχολείο. Ωστόσο, είναι πλέον πρόθυμο να μάθει. Τέσσερα σημαντικά βήματα που μπορείτε να κάνετε για να ενθαρρύνετε την ανάπτυξή του.

1. Εκθέστε το μωρό σας σε διαφορετικούς χώρους, δραστηριότητες και ανθρώπους. Κάθε επίδραση, είτε συνηθισμένη (όπως οι καθημερινές ενασχολήσεις) είτε νέα και άγνωστη (όπως ειδικές περιστάσεις), ενεργοποιεί τις αισθήσεις του μωρού σας και υποκινεί την περιέργειά του. Κάντε μια προσπάθεια να επισκεφθείτε με το μωρό σας μια σειρά από χώρους και μιλήστε του για το τι βλέπετε, τι ακούτε, τι μυρίζετε και τι αισθάνεστε.

2. Δημιουργήστε στο σπίτι ένα ασφαλές περιβάλλον για το μωρό σας. Οι καλοί δέκτες είναι οι περίεργοι άνθρωποι. Και ο καλύτερος τρόπος να κεντρίσετε την περιέργεια του μωρού σας είναι να το περιβάλλετε με πράγματα που μπορεί να εξερευνήσει. Έχοντας περιορίσει του κινδύνους, θα μειώσετε επίσης την ανάγκη σας να παρεμποδίσετε την εξερεύνηση, θέτοντας όρια και λέγοντας συνεχώς «όχι». Με άλλα λόγια, διαμορφώστε ένα φιλόξενο και ασφαλές περιβάλλον για το μωρό σας.

3. Εκμεταλλευτείτε πλήρως το χρόνο ψυχαγωγίας του μωρού σας. Διαθέστε του παιχνίδια με διαφορετικά σχήματα, χρώματα και ήχους. Κάποιες φορές, μπορείτε να αφήνετε να παίζει μόνο του, ενώ κάποιες άλλες μπορείτε να παίζεται μαζί -και οι δύο προσεγγίσεις γυμνάζουν το μυαλό του, με διαφορετικό όμως τρόπο. Αντισταθείτε στο να βοηθάτε συνέχεια το μωρό σας με ενδιαφέροντα παιχνίδια ή δραστηριότητες, έτσι ώστε να είναι σε θέση να πειραματιστεί και να εκπαιδευτεί από μόνο του (δώστε του ωστόσο μια μικρή βοήθεια εάν εξακολουθεί να έχει δυσκολίες και αρχίζει να δείχνει ανήσυχο). Ολοκληρώστε το χρόνο ψυχαγωγίας του μωρού σας πριν αρχίζει να αποσπάται η προσοχή του -σημάδι ότι πλέον έχει κουραστεί.

4. Κρατήστε πολλά από τα βιβλία του μωρού σας στο σπίτι. Ξεφυλλίστε τα μαζί του, δείχνοντάς του εικόνες και μιλώντας του γι΄ αυτά.

Similar Posts

  • Μπορώ να δίνω στο μωρό μου τρόφιμα που περιέχουν ζάχαρη;

    Τα μωρά χρειάζονται μόνο τα φυσικά σάκχαρα που βρίσκονται στα φαγητά. Οι καλές διατροφικές συνήθειες αρχίζουν από νωρίς και διαρκούν για μια ζωή, γι’ αυτό μη βάζετε επιπλέον ζάχαρη στα φαγητά και μη δίνετε στο μωρό σας φαγητά με πρόσθετη ζάχαρη. Παρόλο που οι διατροφικές ανάγκες του παιδιού σας δεν απαιτούν επιπλέον ζάχαρη, τα μωρά…

  • Συμβουλές: Πως να έχουν τα παιδιά μας ένα υπέροχο και ξεκουραστό πρωινό

    Κάτι που θα βοηθήσει εσάς και το μωρό σας να έχετε μια καλή ημέρα είναι να βεβαιωθείτε ότι περάσατε και οι δύο μια καλή νύχτα. Οι έρευνες δείχνουν ότι αρκετές ώρες ύπνου καλής ποιότητας επηρεάζουν θετικά τη διάθεση, τη συμπεριφορά και τη στάση του μωρού, και άρα όλης της οικογένειας. 1.Κρατήστε 24ωρο πρόγραμμα Τα προγράμματα…

  • Πρώτες Μέρες από το μαιευτήριο στο σπίτι, με το Μωρό μου

    Πρώτες Μέρες στο Σπίτι με το Μωρό μου. Κάθε Μανούλα έχε ι άγχος για αυτή τη μετάβαση. Παρακάτω σας δίνουμε μερικές συμβουλές για να γίνει αυτή η μετάβαση όσο το δυνατόν πιο εύκολη τόσο για σας όσο και για το μωρό σας Θερμοκρασία Δωματίου 22-24 C το χειμώνα και μέχρι 27-29 C το καλοκαίρι. Η…

  • Ποιοί είναι οι 10 λόγοι που πρέπει το παιδί να ξεκινήσει νωρίς την προσχολική αγωγή

    Συχνά οι γονείς αναρωτιούνται ποια ηλικία είναι η καλύτερη να εντάξουν το παιδί τους στον παιδικό σταθμό (προ-νήπιο/μικρά νήπια, κλπ? Εμείς, λέμε, όπως και να λέγονται τα σχολεία: ΝΑΙ στην προσχολική εκπαίδευση από μικρή ηλικία για πολλούς λόγους που αφορούν σε όλους τους τομείς ανάπτυξης του παιδιού! Με τον αποχωρισμό από τη μητέρα (κηδεμόνα) γίνονται…

  • Τρόποι για να σταματήσουμε το μωρό μας να πιπιλάει το δάχτυλο του.

    Αν το παιδί σας είναι σε ηλικία που πρέπει να σταματήσει να πιπιλάει το δάχτυλό του, υπάρχουν ορισμένες τεχνικές που μπορείτε να εφαρμόσετε για να το βοηθήσετε να το κάνει ευκολότερα. Το πιπίλισμα του δάχτυλου χαρακτηρίζεται ως μια φυσιολογική συμπεριφορά στα βρέφη αλλά και στα νήπια ως τριών ετών. Η συμπεριφορά αυτή, σύμφωνα με έρευνες,…

  • Τα “έξυπνα σχολεία” με έξυπνα τούβλα φτιάχνονται…

    Μπορεί κανείς να κατηγορήσει το υπουργείο Παιδείας για παραλείψεις, για ολιγωρίες, για συντηρητισμό, για έλλειψη οργάνωσης αλλά κανείς μα κανείς δεν μπορεί να το κατηγορήσει για έλλειψη πρωτοτυπίας στην ονομασία σχεδιαζόμενων αλλαγών! Κάθε μεταβολή που έχει σχεδιαστεί από το συγκεκριμένο υπουργείο μπορεί να θυμίζει «ασκήσεις επί χάρτου» -αφού συνήθως μένει στα χαρτιά χωρίς προοπτική ουσιαστικής…