assets LARGE t 1661 39400496
Δραστηριότητες | Ελεύθερος Χρόνος

Το τέλειο πικνίκ!

Ευχαριστώ , αναζωογονητικό, χαλαρωτικό και ένας κάλος τρόπος για εσάς και την οικογένεια σας να φάτε ένα υγιεινό γεύμα μαζί. Η εξόρμηση στην ύπαιθρο μετά φαγητού μας φέρνει πιο κοντά στη φύση, ακόμα και αν ως ύπαιθρος νοείται το διπλανό μας πάρκο… Το Πικνίκ δεν απαιτεί πέρατα έξοδα , κουβέρ και φιλοδώρημα, άρα συμφέρει ως έξοδος, είναι άριστη πηγή βιταμίνης D, γιατί τρώμε έξω στη λιακάδα και κυρίως ενώνει φίλους και όλη την οικογένεια . αν μάλιστα συνδυαστεί με κάποια σωματική δραστηριότητα όπως: παιχνίδια, ή γρήγορο περπάτημα μπορείτε να έχετε μια υγιεινή και συγχρόνως διασκεδαστική ημέρα. Θα χρειαστείτε μόνο μερικές άπλες συμβουλές.

Οργανώστε σωστά το καλάθι σας.

Ξεκινήστε με τα τρόφιμα που περιέχουν υδατάνθρακες (πχ ψωμί, ζυμαρικά, και πατάτες), καθώς αποτελούν σημαντική πηγή ενεργείας. Επιλέξτε πολύσπορο η ολικής άλεσης ποικιλίες , όπου αυτό είναι δυνατό. Για παράδειγμα , προσπαθήστε να έχετε ψωμί ολικής για τα σάντουιτς σας ή μια σαλάτα ζυμαρικών ολικής αλέσεως.

Στη συνεχεία , σκεφτείτε την πρωτεΐνη : Η όποια μπορεί να προσέλθει από άπαχο κρέας σε σάντουιτς, όπως γαλόπουλα ή κοτόπουλο στήθος , καθώς και από τα φασόλια όσπρια σε σαλάτες.

Μην ξεχάσετε να έχετε μαζί σας αφθονία υγρών : πάρτε μια φιάλη νερού ή 100% χυμούς φρούτων , χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Μην ξεχνάτε το 5 την ημέρα. Ένα Πικνίκ είναι μια μεγάλη ευκαιρία για όλη την οικογένεια για να πιάσει αυτών τον στόχο.

Η σαλάτα είναι ότι πρέπει για αυτήν την εποχή: Δοκιμάστε μια πολύχρωμη σαλάτα με πιπεριές, ντομάτα, αγγούρι, καρότο και μαρούλι.

Αντί για γλυκό δοκιμάστε μια φρουτοσαλάτα: είναι μια ευχάριστη επιλογή έναντι των ζαχαρούχων υψηλής θερμιδικής άξιας λιχουδιών, όπως η σοκολάτα, κέικ κ.α

Ο χυμός φρούτων μετράει επίσης ως 5 την ημέρα, αλλά μετρά μόνο ως μια μερίδα , όσο χυμό κι αν πιείτε. Ο χυμός φρούτων μπορεί να είναι υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, έτσι φροντιστεί να έχετε μαζί σας χυμούς με τη ένδειξη : χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Tips

Όταν τελειώσετε το γεύμα σας, δοκιμάστε να παίξετε ένα πιο απαλό παιχνίδι , όπως πχ Frisbee. Οτιδήποτε αυξάνει τον καρδιακό σας ρυθμό είναι ευπρόσδεκτο και ωφέλιμο.

Μείνετε ασφαλείς στον ήλιο. Θυμηθείτε να προστατεύετε τον εαυτό σας και τα παιδιά από τον ήλιο , ενώ είστε έξω. Η υπεριώδεις ακτινοβολία μπορεί να αποβεί μοιραία για το ανθρώπινο σώμα, ενώ ένα φαινομενικά απλό έγκαυμα λογά αρκετής έκθεσης στον ήλιο, είναι κάτι που θα σας ταλαιπωρήσει για μέρες. Μπορείτε πολύ εύκολα να προστατευτείτε χρησιμοποιώντας ένα αντηλιακό με δείκτη ηλιακής προστασίας spf15 και άνω , ενώ η χρήση γυαλιών Ήλιου είναι εξίσου σημαντική.

Δαγκώματα και τσιμπήματα. Μην αφήσετε τις σφήκες, τις σκέπες , και τις ενοχλητικές μύγες ή τα κουνούπια να καταστρέψουν την μέρα σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αρκετό εντομοαπωθητικό μαζί σας καθώς και αντίδοτα για τις περιπτώσεις τσιμπήματος . αναζητήστε βιολογικά απωθητικά από αιθέρια ελαία, τα όποια θα κρατήσουν μακριά οποιονδήποτε φτερωτό επισκέπτη.
Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία που σας δίνεται να ξεκολλήσετε από το σπίτι. Η σωματική δραστηριότητα για την υγεία των ενηλίκων και των παιδιών και είναι ένας πολύ κάλος τρόπος για να περάσετε χρόνο μαζί τους. Στη φύση έχετε παρά πολλές επιλογές. Άσιτο Πικνίκ μπορεί να συνδυαστεί και με μια βόλτα με ποδήλατα ή ένα γρήγορο περπατητά ή ομαδικά παιχνίδια με μπάλα.

Πηγή: Ζωή Πορφύρη διαιτολόγος.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *