17 παιδικές ταινίες που αξίζει να δείτε

17 παιδικές ταινίες που αξίζει να δείτε

Τον τελευταίο καιρό βλέπουμε μαζί τα ζουζούνια μου πολλές παιδικές ταινίες. Θέλω να ομολογήσω πως μαζί με αυτά τις απολαμβάνω και εγώ και γενικά έχει αρχίσει να μου αρέσει όλη αυτή η κατάσταση. Αν εξαιρέσεις τα pop corn και μερικά άλλα ανθυγιεινά σνακ που τρώμε μερικές φορές, μπορώ να πω ότι περνάμε όλοι υπέροχα και αυτό είναι πραγματικά πολύ σημαντικό για εμένα.

Από την άλλη πλευρά βέβαια είναι λίγο περίεργο ότι αφιερώνω τον ελεύθερο χρόνο μου να ψάχνω παιδικές ταινίες και όχι ταινίες για εμάς τους ενηλίκους. Υπάρχουν στιγμές που εγώ και ο σύζυγος μου θέλουμε να χαλαρώσουμε το βράδυ και να δούμε κάποια ταινία όμως οι μόνες προτάσεις που έχω αφορούν παιδικές εκπαιδευτικές και δημιουργικές ταινίες για τα μικρά μου ζουζούνια.

Το να βλέπουμε ταινίες ήταν πάντα μέρος της ζωής μας. Η διαφορά είναι ότι παλαιότερα βλέπαμε μία ταινία την εβδομάδα μιας και η καθημερινότητα μας ήταν γεμάτη υποχρεώσεις και δραστηριότητες. Τώρα όμως με τον εγκλεισμό το πρόγραμμα μας άλλαξε. Πλέον βλέπουμε ταινίες σχεδόν καθημερινά μιας και αυτό είναι μέρος της απασχόλησης και της ψυχαγωγίας τους.

Θεωρώ πως μέσα από τις ταινίες τα παιδιά μας μπορούν να ψυχαγωγηθούν αλλά και ταυτόχρονα να εκπαιδευτούν. Μέσα από κάθε ταινία βγαίνουν αμέτρητα ερωτήματα, όμορφα μηνύματα και πολλά και διαφορετικά συναισθήματα. Τα παιδιά προσπαθούν να τα αφομοιώσουν και να τα κάνουν πράξη στην καθημερινότητα τους, στο σχολείο με τους φίλους ή στην οικογένεια τους.

Σε αυτό το σημείο όμως θα πρέπει να δώσουμε προσοχή. Είναι πολύ ωραίο να βλέπουμε ταινίες, όμως το ερώτημα είναι τι ταινίες επιλέγουμε να δούμε; Πριν αποφασίσουμε να δούμε κάποια ταινία, καλό θα ήταν να ψάξουμε πληροφορίες για το περιεχόμενο της.

Ειδικά εάν τα παιδιά είναι σε μικρή ηλικία, οι ταινίες επηρεάζουν πολύ την ψυχολογική και τη νοητική τους ανάπτυξη καθώς και το πώς αντιλαμβάνονται κάποια πράγματα.

Όλο αυτό λοιπόν με οδήγησε στο να μοιραστώ μερικές από τις ταινίες που εγώ και τα μικρά μου ζουζούνια έχουμε ξεχωρίσει. Πιστεύω ότι θα ήταν υπέροχο να μπορέσουμε να ανταλλάξουμε προτάσεις και ιδέες για όμορφες και δημιουργικές οικογενειακές στιγμές.

Φυσικά καταλαβαίνω πως όλοι έχουμε διαφορετικά γούστα και μας αρέσουν διαφορετικά πράγματα, όμως θεωρώ ότι όλοι μπορούν να ωφεληθούν από κάποιες προτάσεις. Άλλωστε όπως ανέφερα και παραπάνω πριν βάλετε μία ταινία στα παιδιά σας καλό θα ήταν να την ψάξετε λίγο περισσότερο.

Εμάς λοιπόν, οι παρακάτω ταινίες μας άρεσαν πολύ και τις έχουμε ξεχωρίσει. Σε γενικές γραμμές προσπαθούμε να μην επιλέγουμε ταινίες που περιέχουν βία και μάχες. Προτιμάμε περισσότερο τις περιπέτειες. Ξέρουμε φυσικά ότι υπάρχουν οι καλοί και οι κακοί και πάντα έρχονται σε σύγκρουση. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορούμε να το αποφύγουμε, όμως από την άλλη είναι και μέρος της ζωής. Τέλος οι περισσότερες προτάσεις μου αφορούν ταινίες για παιδιά από έξι (6) χρονών και πάνω.

Πάμε όμως να δούμε ποιες ταινίες έχουμε ξεχωρίσει.

Missing Link – Ο ευγενικός κύριος Λινκ

Wonder Park -Το πάρκο των θαυμάτων

Zootopia – Ζωούπολη

Big Hero 6 – Υπερέξι

The Croods – Οι κρουντς

Onwards – Φύγαμε

Τα κόκκινα παπούτσια και οι επτά νάνοι

Abominable – Γέτη (Ο χιονάνθρωπος των Ιμαλάιων)

Η απίστευτη ιστορία του γιγάντιου αχλαδιού

Ugly Dolls – Τα ασχημογλυκούλια

The Good Dinosaur – Καλόσαυρος

Home – Επιτέλους φτάσαμε σπίτι

The Lorax – Λοραξ

Inside out – Τα μυαλά που κουβαλάς

Tarzan 2 – Ταρζάν 2

Here We Are –  Εδώ είμαστε

The Little Prince

Αυτές είναι οι προτάσεις μου. Θα με ενδιέφερε να μου γράψετε και τις δικές σας.

Similar Posts

  • Η ανάγκη του παιδιού για το παιχνίδι!

    Μόλις τον προηγούμενο αιώνα διαπιστώθηκε και επιστημονικά η ανάγκη του παιχνιδιού γιατί με το παιχνίδι το παιδί διασκεδάζει, με το παιχνίδι μαθαίνει, αναπτύσσεται, κινείται, φαντάζεται, αφομοιώνει, δημιουργεί, αυξάνει την αυτοπεποίθηση του, κοινωνικοποιείται , συμμετέχει, προσπαθεί, εκτονώνεται , θεραπεύεται, ανήκει. Μιλάμε για τα παιδικά παιχνίδια σε κάθε φάση ανάπτυξης του παιδιού από το παιχνίδι ερεθισμάτων στο…

  • Πώς να διασφαλίσετε τη “συνεργασία” των παιδιών σας

    Ένας παράγοντας που εξαντλεί το ηθικό και τις αντοχές των γονέων είναι ο καθημερινός αγώνας για την εκμάθηση της ευπρεπούς συμπεριφοράς, σύμφωνης με τις επιταγές της κοινωνίας, από τα παιδιά. Η αδυναμία ύπαρξης ουσιαστικής συνεργασίας δημιουργείται  εν μέρει από τη σύγκρουση διαφορετικών συμφερόντων ή αναγκών. Ο γονέας επιθυμεί την ύπαρξη μιας υποτυπώδους καθαριότητας, ευταξίας, ευγένειας…

  • Η μεταβάση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο

    Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό είναι μία υπέροχη εμπειρία για παιδιά και γονείς, αρκεί να υπάρξει η κατάλληλη προετοιμασία, αυτή που θα μετατρέψει τον φόβο λόγω άγνοιας σε δημιουργική χαρά. Τι δεξιότητες πρέπει να έχει αναπτύξει ένα παιδί μετά το Νηπιαγωγείο Η ανυπομονησία για την πρώτη ημέρα επισκιάζονται από το άγχος των γονιών…

  • Ο πρώτος καιρός στην Ολλανδία

    Ήθελα εδώ και αρκετό καιρό να σας διηγηθώ την μικρή μου ιστορία. Μία ιστορία που αρχίζει από την στιγμή που ήρθαμε στην Ολλανδία και συγκεκριμένα στην Χάγη, αν και βρισκόμαστε εδώ για μόλις πέντε μήνες. Σε αυτούς τους πέντε μήνες, μπορώ να πω πως έχω ζήσει αρκετές μικρές και ασήμαντες αλλά ταυτόχρονα όμορφες στιγμές. Οι περισσότερες από αυτές είναι μαζί με τον μικρό μου Μανωλάκη καθώς περνάμε πολλές ώρες μαζί, μιας ο «μπαμπάς μας» δυστυχώς δουλεύει σκληρά. Τα Σαββατοκύριακα βέβαια είναι τα καλύτερα καθώς είμαστε όλοι μαζί. Το μόνο αρνητικό που έχουμε αντιμετωπίσει είναι ο καιρός που δεν είναι ποτέ σταθερός (αυτό όμως είναι και το μεγάλο παράπονο των Ολλανδών).

  • Πως να «μαλώνω» το παιδί μου;

    Ποια «τιμωρία»; Αφοπλισμένοι οι γονείς από «βαριά» και «συμβατικά» όπλα, δυσκολεύονται απίστευτα να επιβάλουν κάποιους κανόνες πειθαρχίας, αδυνατούν να θέσουν αυτά τα όρια που όλοι οι ειδικοί επισημαίνουν ότι είναι απαραίτητα για τα παιδιά. Κινούνται απελπισμένοι, πειραματίζονται, προσπαθούν στα τυφλά να βρουν το δρόμο τους κάνοντας συχνά λάθη. Άλλες φορές αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις με υπερβολική…

  • Τα “έξυπνα σχολεία” με έξυπνα τούβλα φτιάχνονται…

    Μπορεί κανείς να κατηγορήσει το υπουργείο Παιδείας για παραλείψεις, για ολιγωρίες, για συντηρητισμό, για έλλειψη οργάνωσης αλλά κανείς μα κανείς δεν μπορεί να το κατηγορήσει για έλλειψη πρωτοτυπίας στην ονομασία σχεδιαζόμενων αλλαγών! Κάθε μεταβολή που έχει σχεδιαστεί από το συγκεκριμένο υπουργείο μπορεί να θυμίζει «ασκήσεις επί χάρτου» -αφού συνήθως μένει στα χαρτιά χωρίς προοπτική ουσιαστικής…