diapaidagwghsh h 633 451
|

Τι μπορώ να κανω για να μεγαλώσω ένα μωρό με σωστή συμπεριφορά.

Το να προσπαθείτε να πειθαρχήσετε ένα μωρό από 8μηνών και άνω όπου είναι η ηλικία που αρχίζουν και καταλαβαίνουν, μάλλον σας φαίνεται μάταιο -είναι πολύ μικρό για να καταλάβει τα «μαθήματά» σας. Αλλά υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε τώρα για να αυξήσετε τις πιθανότητες να εξελιχθεί σε ένα παιδί που συμπεριφέρεται σωστά:

Τονίστε τα θετικά. Μην περιμένετε να κάνει κάτι λάθος. Αντ’ αυτού, αναγνωρίστε την καλή συμπεριφορά. Όταν θα προσπαθείτε να διδάξετε αργότερα πειθαρχία το μωρό σας θα μπορεί να συγκρίνει την καλή αντίδραση που είχατε όταν συμπεριφέρθηκε με σωστό τρόπο.

Εξασκηθείτε στην απλή πειθαρχία. Αν νομίζετε ότι το μωρό σας πρέπει να είναι πειθαρχημένο -γιατί είναι θέμα ασφάλειας, για παράδειγμα- προσπαθήστε οι αντιδράσεις σας να είναι όσο το δυνατόν πιο απλές. Το να πείτε «όχι» σιγά αλλά με σταθερή φωνή και να του αποσπάσετε την προσοχή είναι ένας καλός τρόπος. Και προσπαθήστε να μην απογοητευτείτε αν επαναλάβει την ανεπιθύμητη συμπεριφορά. Η επιμονή σας τελικά θα ανταμειφτεί.

Δείξτε την αγάπη σας. Όταν ένα μωρό παίρνει αυτό που θέλει θεωρεί ότι το αγαπάτε. Όταν δεν περνάει το δικό του, είναι σημαντικό να του πείτε ότι ακόμη το αγαπάτε και να αντιδράσετε στη θλίψη του με κατανόηση. Αποφύγετε την τιμωρία, γιατί το μωρό σας είναι πολύ μικρό να αντιληφθεί την έννοιά της.

Επίσης τα παιδιά χρειάζονται αφοσίωση, ποιοτικό χρόνο, χιούμορ, διπλωματία και ευελιξία ώστε να είμαστε πραγματικά χρήσιμοι και αποτελεσματικοί στην επαφή μαζί τους.

Similar Posts

  • Πώς μπορώ να διεγείρω το μυαλό του μωρού μου;

    Το μυαλό του παιδιού σας διεγείρεται από τα πράγματα που οι γονείς κάνουν φυσικά για να αλληλεπιδράσουν με αυτό. Το να κρατάτε το μωρό σας και να του μιλάτε ή να του τραγουδάτε, το βρεφικό μασάζ και το παιχνίδι όλα προσφέρουν ερεθίσματα που βοηθάνε τους νευρώνες να μεγαλώσουν και να κάνουν νέες συνδέσεις. Όταν κάνετε…

  • Είναι τα βρεφικά τραμπολίνα ασφαλή για τα μωρά;

    Νομίζω ότι το κλειδί είναι να είστε ευέλικτες. Μην εγκλωβιστείτε σε ένα σχέδιο για το πώς θα είναι η ζωή σας μετά τον ερχομό του μωρού. Από την εμπειρία μου, τα μωρά είναι πολύ καλοί στο να προκαλούν το εσωτερικό αίσθημα ελέγχου που έχουμε όλοι μας. Αναπτύξτε σχέσεις και με άλλους γονείς, τόσο με παιδιά…

  • Παιδιά και χτυπήματα στο κεφάλι

    Τα τραύματα της κεφαλής είναι πολύ συχνά στα παιδιά. Τα περισσότερα από αυτά είναι ήπια, περιορίζονται σε τοπικά φαινόμενα και συνήθως δεν συνοδεύονται από εγκεφαλικές βλάβες ή απώτερες νευρολογικές επιπλοκές. Συνήθεις τρόποι τραυματισμού: Οι πτώσεις αποτελούν τις πιο συχνές αιτίες τραυματισμού στο κεφάλι και μάλιστα θεωρούνται υψηλού κινδύνου για εγκεφαλική κάκωση όταν συμβαίνουν από ύψος πάνω από…

  • Τι προβλήματα προκύπτουν όταν έχουμε παιδιά και κατοικίδιο ζώο;

    Παιδιά κάτω των 5 ετών διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να προσβληθούν από μεταδοτικές ασθένειες λόγω ζώων. Τα παιδιά αγαπούν ιδιαίτερα τα ζώα. Παιδιά που έχουν κατοικίδια ζώα έχουν ανεπτυγμένο αίσθημα ευθύνης και ασκούνται σωματικά περισσότερο. Έχει επίσης παρατηρηθεί ότι έχουν περισσότερη αυτοπεποίθηση και αισθήματα κοινωνικής ευθύνης. Όμως χρειάζεται προσοχή για την προστασία των παιδιών από τις μολύνσεις…

  • Γιατί είναι ωφέλιμο το γάλα σε σκόνη για τα μωρά;

    Τα βρεφικά γάλατα παρασκευάζονται συνήθως από αγελαδινό γάλα, που υφίσταται τροποποίηση στα συστατικά του και εμπλουτίζεται έτσι, ώστε να προσομοιάζει στο μητρικό γάλα και να γίνεται ανεκτό από το πεπτικό σύστημα του μωρού. Το απλό αγελαδινό γάλα (που δεν έχει υποστεί ειδική κατεργασία ώστε να γίνει βρεφικό) δεν πρέπει να δίνεται στα μωρά κάτω του…

  • Ποια είναι τα τραγικά λάθη που δεν πρέπει με τίποτα να επαναλάβουμε στα παιδιά?

    Η σωματική τιμωρία δεν είναι σε καμία περίπτωση τρόπος πειθαρχείας. Οι φωνές και οι προσβολές είναι καταστροφικές για την ψυχική υγεία του παιδιού και την αυτοεκτίμηση του. Βάζουμε όρια που είναι συγκεκριμένα, ξεκάθαρα, αλλά όχι άκαμπτα. Αναγνωρίζουμε τις δίκες μας ανάγκες και δεν τους τις φορτώνουμε. Βοηθάμε και δεν αποκλείουμε τους πατεράδες από τη συμμέτοχη…